Thursday 7 April 2011

Hari Lahirku Tanpa Dirimu......



Hari ni adalah hari kelahiranku yg ke31....Ahhh,,,,tapi aku rasa sudah tiada erti lagi,kerna bagiku hari-hari tanpa anakku tiada ertinya lagi.....Ku belek-belek kad ucapan hari lahirku yg anakku berikan pada tahun-tahun yg lalu.Ahhh,,tiba-tiba menitis air mataku,terkenang saat-saat lalu,,Ya Allah rindunya aku.....dia berjanji akan menjagaku hingga keakhirat,,,Daniel mak rindu....semalam ku hadiahkan batu nissan buat anakku,,,, inilah  barang yang terakhir kubelikan untuknya.Danial mengapa kau pergi tinggalkan diriku,disaat aku masih memerlukan dirimu...Hidupku seolah tiada erti lagi....Jiwaku seolah mati..... yang ada hanya dirimu DAniel...Kerinduan ini antara mimpi dan nyata,jika kuturutkan kata hati pasti kecewa,kunantikan cahaya dipenghujung perjalanan......harapan membara sekalipun tiada bermakna......Danial....disaat ini aku sering disakiti,dulu kaulah yg sering memujukku bila aku derita,kau berjanji untuk membawa aku pergi jauh dari kekalutan hidup ini,,tapi mengapa kau pergi dulu tinggalkan aku sendiri,,,bawalah mak bersama daniel....tolonglah mak daniel,,,tiada satupun yg mengerti perasaan mak,tiada satupun yg bisa menyelami jiwa mak..daniel mak dah tak terdaya...dah tak tertanggong derita ini,,,,kalau lah Allah mengizinkan ingin rasanya inginku pergi jua...Daniel,,,,nantikan mak disana ye.....emak akan menyusulmu andai sampainya waktu........

No comments:

Post a Comment