Thursday 31 March 2011

Hari-Hari Berlalu Tanpa Rintihan Suaramu.....

        Hari-hari berlalu penuh dengan kesyunyian.....                                                                                                                                            
        Tanpa rintihan suaramu aku meratap sayu.....
        Bila aku teringat akan dirimu.....      
        Diriku sering terkeliru....
        Seolah aku tidak percaya akan kehilanganmu.....
        Namun aku harus redha dengan Qada* dan Qadar yang menjadi penentuan buat diriku........                                                                                                                                            
        Terkadang aku cuba untuk menerima,tapi aku tak terdaya untuk menelan kepahitan itu.....
        Kenyataan itu amat pahit,sepahit hempedu....                                                                                                              ........Kebenaran itu amat pedih,sepedih sembilu.....
By:MummyAyang                                                                                              

No comments:

Post a Comment