Saturday 18 June 2011

BUAT RENUNGAN INSAN-INSAN TERSAYANG.....

Buat renungan insan-insan yg yang menjadi darah dagingku suamiku,ibu bapaku,anak-anakku,abang,kakak dan adik-adikku,semoga kalian ceria selalu...Maaf andainya kalian sedang membaca coretan ini mungkin aku sudah tiada lagi disini,,,mungkin aku sudah pergi jauh dari kehidupan yg amat memilukan......tujuan aku mencoretkan isi hati ku disini kerana aku ingin memohon keampunan dan kemaafan dari kalian kerna aku sering menyakiti hati kalian sehingga ada yg  terguris hati....seandainya aku ada terkasar bahasa dan perbuatan aku harap kalian  dapat memaafkan aku,kerna aku ingin pergi dalam ketenangan,,,halalkanlah segala apa yg telah aku lakukan dan aku memohon andainya aku ada terlebih dari segala segi,,ampunilah aku....Dan janganlah diratapi pemergian ini kerna ia mungkin akan menghapuskan segala kekalutan tentang kehidupan ku selama ini... Seandainya aku masih ada mungkin,aku akan hanya menambahkan kerungsingan dan kesengsaraan pada kalian terutama pada suamiku kerana aku sudah terlalu membebankannya dengan situasi kehidupanku selama ini..Dan akhir kata sematkanlah doa buat mengiringi perjalananku diakhir kehidupanku dialam sana.....

No comments:

Post a Comment